قوانین و مقررات

قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی موسسه‌ی آتمان

  • قبل از خرید محصول نیاز است اطلاعات محصول به طور کامل معالعه گردد.
  • شماره تلگرام موسسه آتمان ۰۹۲۱۱۴۳۸۱۴۲ است.
  • امکان لغو خرید و عودت هزینه وجود ندارد.
  • موسسه آتمان در ساعات کاری با شماره‌ی ۰۹۲۱۱۴۳۸۱۴۲ پاسخگوی شما خواهد بود.
  • ساعات کاری موسسه‌ي آتمان شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا 17 و پنجشنبه‌ ۱۰ تا 13 می‌باشد.

قوانین شرکت در کلاس‌های بزرگسال موسسه‌ آتمان

۱- دوره‌ها به صورت آنلاین و در پلتفرم گوگل‌میت برگزار می‌شود. پس از ثبت‌نام ویدیوی آموزشی کار با گوگل میت در گروه دوره ارسال خواهد شد. چنانچه باز هم با مشکل مواجه شدید، قبل از برگزاری جلسه اول با موسسه مطرح کنید که با شما چک شود. (در صورت از دست دادن جلسه به خاطر مشکل گوگل‌میت از طرف شرکت‌کننده مسئولیتی بر عهده موسسه نخواهد بود)

۲- شرکت‌کنندگان به هیچ عنوان اجازه‌ی ضبط صدا و تصویر از دوره‌ی آموزشی را ندارند. ویدیوی جلسات دوره آموزشی توسط موسسه ضبط می‌شود و بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری پس از هر جلسه، در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت. این دسترسی تا دو هفته پس از پایان تاریخ دوره خواهد بود و تحت هیچ شرایطی اضافه نخواهد شد.

۳- هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها از یک وسیله‌ی ارتباطی مانند تبلت، موبایل، لپ‌تاپ و غیره برای حضور در دوره استفاده کند.

۴- در صورت عدم شرکت در جلسات به صورت آنلاین، می‌توانید یک روز پیش از جلسه سوالات‌تان را درخصوص موارد مطرح شده در جلسات، به گروه دوره ارسال نمایید، مدرس در جلسه بعدی  به آنها پاسخ خواهد داد. بدیهی‌ است پس از اتمام دوره سوالی پاسخ داده نخواهد شد.

۵- موسسه‌ هیچ مسئولیتی در قبال مشکل اینترنت یا دستگاه شرکت‌کنندگان نخواهد داشت. 

۶- توجه فرمایید پس از ثبت‌نام امکان انصراف فقط تا ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره امکان‌پذیر است، در غیر اینصورت هزینه پرداخت شده قابل عودت نمی‌باشد و در صورت ثبت نام قسطی، بدیهی است مابقی هزینه باید پرداخت گردد.

۷- در صورت ثبت‌نام دوره آموزشی در۷۲ ساعت قبل از جلسه، امکان انصراف وجود ندارد و شرکت کننده ملزم به پرداخت هزینه کامل در صورت ثبت نام به صورت قسطی می‌باشد.

۸- موسسه موظف است پس از ثبت‌نام، شرکت‌ کنندگان را به کانال اطلاع‌رسانی دوره در تلگرام وصل کند یا لینک کانال را برای افراد ارسال کند، پس از آن مسئولیت عضویت در کانال با خود افراد است. نیاز است شرکت کنندگان تمامی پیام‌های کانال را به دقت مطالعه کنند و در صورت عدم پیگیری، مسئولیت با خود شخص خواهد بود و موسسه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

۹- دوره در روز و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد و موسسه یک روز زودتر در کانال تلگرام دوره اطلاع‌رسانی خواهد کرد، اگر به هر دلیلی جلسات را از دست بدهید، موسسه مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

۱۰- تعطیلات رسمی، جلسات برگزار نخواهد شد مگر اینکه در کانال تلگرام دوره اطلاع‌رسانی شود.

۱۱- در صورتی که دوره‌ی آموزشی به هر دلیلی از طرف موسسه لغو شود، کل مبلغ دوره از طریق شماره شبا به شما عودت داده خواهد شد.

۱۲- با وجود اینکه موسسه همه جلسات را یادآوری می کند، بخاطر سپردن روز و ساعت دوره برعهده شرکت کننده می‌باشد. اگر دوره شما خارج از ساعت اداری‌ است موسسه موظف به پشتیبانی نخواهد بود، لطفا هر موردی را در طول ساعت کاری با همکاران مطرح نمایید.

۱۳- ساعات کاری موسسه‌ شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۶ و پنجشنبه‌ ۱۰ تا ۱۲ می‌باشد.

از طریق تماس مستقیم یا تلگرام موسسه‌ می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ثبت‌نام دوره آموزشی به منزله‌ی پذیرش تمامی موارد فوق است.

قوانین شرکت در کلاس‌های کودک و نوجوان موسسه‌ آتمان

۱- دوره‌ها به صورت آنلاین و در پلتفرم گوگل‌میت برگزار می‌شود. پس از ثبت‌نام ویدیوی آموزشی کار با گوگل میت در کانال دوره ارسال خواهد شد. چنانچه باز هم با مشکل مواجه شدید، قبل از برگزاری جلسه اول با موسسه مطرح کنید که با شما چک شود. (در صورت از دست دادن جلسه به خاطر مشکل گوگل‌میت از طرف شرکت‌کننده مسئولیتی بر عهده مربیان و موسسه نخواهد بود)

۲- به دلیل حفظ حریم خصوصی کودکان و نوجوانان، دوره‌ها به هیچ عنوان ضبط نخواهد شد، این قانون در خصوص جلسه والدین نیز پابرجاست و با توجه به اجباری بودن حضور والدین در جلسه توجیهی لطفا هماهنگ فرمایید که حتما در جلسه حضور داشته باشید.

۳- کودکان و نوجوانان حتما از تبلت یا لپ‌تاپ برای حضور در جلسات استفاده کنند.

۴- نیاز است کودکان و نوجوانان در زمان برگزاری جلسات در محیطی ساکت و آرام باشند تا بتوانند تمرکز لازم را داشته باشند. والدین، افراد متفرقه یا دوستان کودک و نوجوان به هیچ عنوان اجازه‌ی حضور در کنار شرکت‌کننده یا دخالت حین کلاس را ندارند، مگر در دوره‌های والد و کودک.

۵- موسسه‌ هیچ مسئولیتی در قبال مشکل اینترنت یا دستگاه شرکت‌کنندگان نخواهد داشت. 

۶- توجه فرمایید پس از ثبت‌نام امکان انصراف فقط تا ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره امکان‌پذیر است، در غیر اینصورت هزینه پرداخت شده قابل عودت نمی‌باشد و در صورت ثبت نام قسطی، بدیهی است مابقی هزینه باید پرداخت گردد.

۷- در صورت ثبت نام دوره در ۷۲ ساعت قبل از جلسه، امکان انصراف وجود ندارد و شرکت کننده ملزم به پرداخت هزینه کامل در صورت ثبت نام به صورت قسطی می‌باشد.

۸- موسسه موظف است پس از ثبت‌نام، یکی از والدین را به کانال اطلاع‌رسانی دوره در تلگرام وصل کند یا لینک کانال را برای فرد ارسال کند، پس از آن مسئولیت عضویت در کانال با خود افراد است. نیاز است والدین تمامی پیام‌های کانال را به دقت مطالعه کنند و در صورت عدم پیگیری، مسئولیت با والدین کودک و نوجوان خواهد بود و موسسه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

۹- دوره در روز و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد و موسسه یک روز زودتر در کانال تلگرام دوره اطلاع‌رسانی خواهد کرد، اگر به هر دلیلی جلسات را از دست بدهید، موسسه مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت و در صورت غیبت، جلسه را از دست داده‌اید. (مربیان در جلسه بعدی خلاصه‌ای کوتاه از جلسه قبل را خواهند گفت)

۱۰- تعطیلات رسمی، جلسات برگزار نخواهد شد مگر اینکه در کانال تلگرام دوره اطلاع‌رسانی شود.

۱۱- در صورتی که دوره‌ی آموزشی به هر دلیلی از طرف موسسه لغو شود، کل مبلغ دوره از طریق شماره شبا انتهای ماه به شما عودت داده خواهد شد.

۱۲- با وجود اینکه موسسه همه جلسات را یادآوری می کند، بخاطر سپردن روز و ساعت دوره برعهده شرکت کننده می‌باشد. اگر دوره شما خارج از ساعت اداری‌ است موسسه موظف به پشتیبانی نخواهد بود، لطفا هر موردی را در طول ساعت کاری با همکاران مطرح نمایید.

۱۳-در صورت نیاز، وسایل و لوازم هر جلسه از قبل در کانال تلگرام دوره اطلاع‌ داده می‌شود. نیاز است کودکان و نوجوانان حتما وسایل را همراه خود داشته باشند.

۱۴- ساعات کاری موسسه‌ شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۶ و پنجشنبه‌ ۱۰ تا ۱۲ می‌باشد.

از طریق تماس مستقیم یا تلگرام موسسه‌ می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ثبت‌نام دوره آموزشی به منزله‌ی پذیرش تمامی موارد فوق است.

قوانین شرکت در جلسات مشاوره موسسه‌ی آتمان

برای تعامل بهتر لطفاً قبل از قطعی کردن وقت مشاوره و واریز وجه، نکات زیر را خوانده و تایید فرمایید.

۱- جلسات مشاوره به صورت آنلاین و در پلتفرم گوگل‌میت برگزار می‌شود. پس از قطعی شدن روز و ساعت مشاوره، ویدیوی آموزشی کار با گوگل میت برای شما ارسال خواهد شد. چنانچه باز هم با مشکل مواجه شدید، قبل از ساعت مشاوره با موسسه مطرح کنید تا با شما چک شود. (در صورت عدم حضور مراجع در جلسه به دلیل مشکل گوگل‌میت، جلسه‌ی جبرانی برگزار نخواهد شد و هزینه جلسه غیرقابل استرداد و جایگزینی‌ است)

۲- هزینه‌ مشاوره ۴۸ ساعت کاری قبل از جلسه پرداخت شود، سپس عکس فیش واریزی در تلگرام ارسال شود. (ساعت کاری موسسه شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۶ و پنج‌شنبه‌ها ۱۰ تا ۱۲)

۳- چنانچه وقت شما قطعی شده یا هزینه پرداخت شده است تا ۲۴ ساعت کاری قبل از شروع جلسه و در ساعات اداری لغو جلسه امکان پذیر می‌باشد، در غیر این صورت جلسه مشاوره را از دست خواهید داد و هزینه قابل استرداد نمی‌باشد.

۴- ساعت شروع و پایان مشاوره از پیش هماهنگ شده است، اگر تاخیر از سمت مراجع صورت گیرد متاسفانه قابل جبران نخواهد بود، درصورتی که تاخیر در شروع جلسه یا لغو از طرف موسسه صورت بگیرد با هماهنگی، جلسه جایگزین و زمان از دست رفته جبران خواهد شد.

۵- امکان برگزاری جلسات مشاوره‌ کمتر از زمان تعیین شده وجود ندارد.

۶- حضور کودک در جلسات مشاوره ممنوع است.

۷- برای جلسات مشاوره دو نفره (پدر و مادر)، هر دو باید در دو مکان مختلف (یا دو اتاق جداگانه) و با دو دستگاه متفاوت وارد جلسه شوند.

۸- به دلیل حفظ حریم خصوصی مشاور و مراجع امکان ضبط جلسه (صوتی و تصویری) به هیچ عنوان وجود ندارد.

۹- چنانچه جلسه مشاوره بیش از زمان تعیین شده ادامه پیدا کند، مابه‌تفاوت هزینه پس از جلسه محاسبه و دریافت خواهد شد.

۱۰- با وجود اینکه موسسه همه جلسات را یادآوری می کند اما مسئولیت حضور به موقع در روز و ساعت مشاوره برعهده مراجع می‌باشد. اگرجلسه شما خارج از ساعت اداری است، موسسه موظف به پشتیبانی نخواهد بود، لطفا هر موردی را در طول ساعت کاری با همکاران مطرح نمایید.

۱۱- مشاور موظف است  ۱۵ دقیقه منتظر مراجع در جلسه بماند، در صورت عدم حضور، مشاور جلسه را ترک خواهد کرد. درصورتی که وقت مشاوره خارج از ساعت کاری بود لطفا به تلگرام و یا شماره کاری مشاور اطلاع دهید تا مشاور دوباره وصل شود، در غیر این‌صورت جلسه مشاوره لغو و هزینه جلسه غیرقابل استرداد و جایگزینی خواهد بود.

۱۲- تمامی پیام‌ها از طریق اپلیکیشن تلگرام انجام می‌شود و مراجعین موظف هستند تلگرام خود را چک کنند.

در صورت عدم رعایت موارد فوق، جلسه مشاوره توسط موسسه یا مشاور لغو می‌گردد.

— تمامی حقوق این وب‌سایت متعلق به موسسه آتمان است —

به فهرست انتظار بپیوندید زمانی که محصول موجود شد به شما اطلاع خواهیم داد. لطفا آدرس ایمیل و تعداد موردنظر خود را وارد کنید.